Prošlo je dugo, dugo vremena...

Zaista je prošlo dugo vremena od kada sam pisala post, no evo došao je i taj trenutak.
Moram priznati da mi je pomalo bilo i dosadilo visiti na blogu, ali iapk sam posječivala blogove mojih virtualnih prijateljica i gledala šta rade i čime se bave. Iako je došlo do zasičenja pisanja ipak sam radila od pletenja , heklanja , teta salveta , fimo mase, osikavanja...
U međuvremenu sam registrirala i domaću poslovnu djelatnost, pa tko zna možda se moje igranje pomalo i ispalti?
Neću vas zatrpavati morem fotografija, jer sam puno toga radila. U ovom trenutku mi je okupacija izrada obuće i odjeće za male klince i klinceze. Na iglama su dvije haljinice za curke! A isheklala sam pregršt obuće. Strake, sandale, japanke...
Tako da evo nekoliko sličica :







Ostale se vide u albumu na facebook-u http://www.facebook.com/media/set/?set=a.198064046910755.56639.127710127279481

Comments

Sanja said…
Drago mi je da na ovom blogu vidim novi post, ali potpuno razumijem da svatko od nas ima razdoblje, duže ili kraće, u kojem osjeti potrebu da uzme predah od pisanja!
Cipelice, sandalice, papučice...sve je premedeno...osmišljeno do najmanjeg detalja...jako mi se sviđaju!!!
Lp i budi i dalje vrijedna!
huana said…
Držim palčeve!
Moj su favorit japankice u duginim bojama :-)
Goce said…
Havla cure!
DEA said…
I kod mene dugo niš novo na blogu...ali veselim se što tebe ponovo vidim ovdje!
I naravno želim ti puno uspjeha..nek se isplati!
Unknown said…
Gle, nije te dugo bilo, ali očito nisi bila lijena. A, vele da knjigovođe nisu kreativni...
incoknito said…
vrijednice! javi se cesce!
DerzaFanistori said…
Ajme meni preslatke su! Svaka čast! :-)
Štikle said…
Mogu li jedne štiklice na ovu šemu? :)

Popular posts from this blog

Dragi moji...

idu dani, prođe godina ...

Heklanje, pletenje, slikanje, šta prije???????????????????