-lutkica, haljinica i drugo-

Dakle opet su igle aktivne, nešto novo, nešto staro...
Isheklala sam lutku koju sam vidjela na Sandrinom blogu, samo je malo manja. Bilo je pravo zadovoljstvo heklati lutku, dakle ovo mi je prva heklana bebica.


Napravila sam i kompletić po mom ukusu, haljinica model s ravelryja, te kapica u tonu s malim sandalicama.
Na koncu i nešto za dečkiće
Trenutno sam na godišnjem, imam milion planaova a ne pomičem se. Sve odgađam od danas do sutra i tako će vrijeme proći...
Kako ove

godine ne idemo na more, možda i stignem napraviti i dio od onoga što sam planirala.

Comments

nives said…
lijepo...........:-)
sandra said…
Haljinica mi je posebno lijepa!
Nike said…
Otkrih te na Ravelry-ju, gdje si me izneneadila hrpom projekata, pa još kad saznah da smo kolegice i u RL (knjigovodstvo), odmah se upisah i u sljedbenike, a ovih dana ću pogledat i po blogu... Lutkica je sjajna!
Uradi sam said…
jako lijepo...

Popular posts from this blog

Dragi moji...

idu dani, prođe godina ...

Heklanje, pletenje, slikanje, šta prije???????????????????