Heklanje, pletenje, slikanje, šta prije???????????????????

Ne sjećam se vremena kada mi je bilo dosadno?
Znate ono kada klinci kažu meni je dosadno, šta ću sada raditi?
E ljudim moji meni nije bilo dosadno znam sigurno zadnjih 17 godina, a možda i duže!
Ove godine mi je i 17 obljetnica braka! :)
Vrijeme leti, dan mi prekratko traje...
Ideja je jako puno, a vremena tako malo.
Da li je sve to vrijedno truda?
Ponekad se pojavi to pitanje ZAŠTO?

Zašto pletem, heklam ili slikam kao da sam ovisna, neprestano neki klinac drndam po rukama, jendostavno nemam mira.
Zašto nemogu lijepo leći na kauč, pružiti noge i gledati tv?
Ja se skupim na fotelju i udri...
No kao što sam već spomenula to je jače od mene, probam ja sve to lijepo posložiti u kutiju i stavim gore visko na ormar pa se lijepo pružim po garnituri punih 5 minuta i onda sve ispočetka, trči u sobu sklidaj kutiju i pleti, heklaj, bojaj...
Dakle evo nešto iz moje kolekcije počnica!

Comments

Sanja said…
Preslatke papučice, ko mali bombončići, a za male nježne nogice nema udobnije i toplije obuće od ove :)))
I znam kako je to kad ne možeš ni pet minuta biti bez ikakvog posla, stalno neki crv kopa po glavi i ne da ti da na miru opružiš noge a ruke držiš prekrižene :)))
Zašto to radimo, dobro je pitanje...mislim da je to odmor na naš način!
Lijep pozdrav
Kreativnost je najjaca energija koja covjeka odrzava zdravim i duhovno bistrim. To je iskonski poriv obznaniti svijetu osobnu posebnost i ostaviti u njemu svoj pecat.
Osobe, kojima nikad nije dosadno i zive duze. Veseli se tome!
Mozes se smatrati sretnom, sto koristis svoje prirodne talente na najbolji nacin.
Kako se toga nikada neces moci rijesiti, nemoj si otezavati posao sa sakrivanjem kutije na najvise mjesto u sobi! :-) Prihvati svoj dar, kao dar Bozji.


Papucice su jako cakane! Bit ce velikog veselja za nozice koje ce ih nositi. :-)
Goce said…
Hvala cure!;-)
gordana said…
Kako ti je prekrasan blog,ma melem za oči!Drago mi je što sam te pronašla i na našem druženju.Malo zaviri i na moje blogove.Pozdrav.
Nike said…
I ja sam si postavljala isto pitanje i zaključila: Kreativni ljudi ne mogu ne raditi ništa, posebno ako inače rade posao u koji je više uključena lijeva strana mozga (brojevi - što je kod tebe slučaj...) onda, da bi se ulovila ravnoteža treba angažirati desnu stranu mozga (kreativnost), a ne pustiti mozak na pašu... Uostalom, i to je odmor, zar ne, što fali zavalit se u fotelju i plesti ili heklati? Samo nastavi i dalje tako, papučice su preslatke...
iglice said…
preslatko...mene oduševljavaju te male stvari....
nives said…
kako lijep blog a tek radovi posjetite moj blog ja malo heklam
Štikle said…
Preporučam da ovo pokušate prodavati preko interneta, primjerice na http://woohoo.hr/, sigurno bi vam dobro išlo..

Popular posts from this blog

Dragi moji...

idu dani, prođe godina ...